söndag 15 maj 2011

Något har hänt...

Något har hänt här med min blogg- mitt senaste inlägg försvann... Har läst att det varit något strul så jag har väntat på att det skulle komma tillbaka men det verkar det inte göra.
Som jag skrev i det bortkomna inlägget fortsätter jag med kakelugnen, den är nog snart klar!
Ville visa var jag gjort av en del av mina fina loppisfynd:
Den fina ljusstaken blev jag hel-förtjust i när jag såg den och den gör sig verkligen bra på det här lilla bordet. Kannan har fått tjänstgöra som blomvas men funkar ju även utan blommor.
Jag är verkligen svag för stenar med ord och budskap på. Det finns några såna hemma hos oss...
I helgen har jag hunnit följa med min syster och tittat på när hennes dotter tävlade gymnastik- det var riktigt roligt, det är ju inte så ofta man tittar på sånt.
Må så gott!

1 kommentar:

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vilka fina fynd du gjort. Det passar verkligen bra på det söta bordet.
Ha en skön kväll.
Kram Camilla