onsdag 11 maj 2011

Kökslampan igen

Först vill jag tacka för alla söta kommentarer jag fått här på bloggen. Det är alltid så roligt att höra att någon annan tycker om det man visar upp. Sen till mitt glädjeämne just nu:
Nu har jag äntligen köpt en ny kökslampa. Jag skrev om det i ett tidigare inlägg, och nu finns den äntligen hemma. Det blev tillslut den lampa jag helst ville ha, den som jag hittat i butiken Stilmagasinet. Ja, jag tycker verkligen att den pryder sin plats nu.
Kakelugnen håller så sakterliga på att växa fram- ja, alltså; kaklet kommer på rad för rad. Det är inte det lättaste att sätta dit kaklet så det blir rakt och fint...Får väl se hur slutresultatet blir, om jag vågar visa upp det här.
Må så gott!

4 kommentarer:

Hammarsbacken sa...

Jädrans vilken snygg lampa. En sån vill ju jag också ha..... Kram Sonja.

Viola sa...

Det var verkligen en fin lampa, gillar just denna stilen, hoppas dagen varit bra, kramen

Camillas vita villa sa...

Hej!
Lampan var verkligen snygg.
Kram Camilla

Anonym sa...

Hej!

Vilken mysig sida och jag föll pladask för din kökslampa. Precis en sån som jag letar efter, utan att egentligen veta om det :) Vad är det för märke på den, vad heter den och hur stor är den?

Hälsningar
Veronica