söndag 8 maj 2011

Loppisfynd

Titt som tätt är jag inne i andrahandsbutiker. Det är inte alla gånger som jag hittar något som jag köper men det händer nog oftast att det finns något fint. Kära dottern ville följa med senaste gången. Vi hittade lite av varje. Tänk att det är så kul att fynda.
Först var jag inne i butiken LL-design. Den har blivit något av en favoritbutik. Hittade detta fina hjärta där:
Sen tog vi oss till Myrorna, också det en favorit bland affärer.
Muggarna bara kunde jag inte motstå. Och den lilla ljusstaken är ju hur användbar som helst...Det lilla vinglaset fick bli en ljuslykta.
Solen har skinit hela dagen och vi har passat på att fira käre mannen i huset. Tänk att sitta ute och fika när fåglarna kvittrar, ingen tokig känsla. I morgon är det dags att ta nya tag på jobbet igen, men efter denna helg känner jag mig ganska utvilad ändå. Hoppas ni alla får en fin vecka nu.
Må så gott!


3 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hallojsan! Älskar loppisar! Jag har turen att bo i en liten stad där det kryllar av loppisar/antikbutiker - I love it. Jättefina fynd du har hittat. =)
Ha en fin kväll.

Kram Emma

Viola sa...

Vilka härliga fynd du har gjort :) vilket sommarväder vi har, det är helt underbart,. ha det gott, kram

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vilka loppisfynd du gjort, gillar verkligen muggarna.
Kram Camilla