måndag 13 juni 2011

Härliga helg

Denna helg har verkligen varit full av aktiviteter och goda vänner!
Det var en helg där både jag och kära syster fyllde år, dagarna efter varandra :)
Jag fick så mycket fint i år. Mina nära och kära visste verkligen vad jag ville ha!
Vackert inslaget olivträd
Vacker kanna som jag fick av kära dottern. Den är som klippt och skuren för att passa hemma!
Svärmor hade så vackra pioner i sin trädgård, de fick jag en del av i denna bukett.
Älskade mannen gav mig denna vackra korg- tänk vad användbar den kommer att vara!
Den fina ostkupan...
Min bästa svägerska hade köpt en oval hink, passar otroligt bra i den fina barnvagnen.
Fin detalj
Gissa om tårtan innehöll lika många smultron som år...
Det var en del av mina fina gåvor.
Något annat som hänt är dessa åskväder. En av dagarna skallrade det så jag trodde att fönsterrutorna skulle ramla ut. Jag har en väldig respekt för åskan, det är såna förfärliga krafter.
Uterummet hann inte helt klart men nu kan jag ta tag i det med nya krafter. Hoppas kunna lägga upp några fina bilder därifrån snart!
Må så gott!

4 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Grattis till dej !
Vad skoj att du vill vara med om min utlottning !
Ha det bra
Kraam
Sanne

Hammarsbacken sa...

Grattis i efterskott! Jag ser att dina nära och kära vet precis vad de ska köpa till dig. Jätte fina saker. Vilken underbar gammal vagn. Åh, om man hittade en sån... Ha det bra. Kram Sonja.

Tazzen sa...

Tack för en trevlig fikastund. Vad roligt att du blev nöjd med alla fina saker. Hoppas du fick en bra avslutning på födelsedagen.
Kramisar från
Minette

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vad många fina saker du visar. Rosa pioner är det finaste jag vet. Ostkupan var också fin, letar på loppis efter något likanande.
Kram Camilla.