fredag 10 juni 2011

Studenten- i år igen

Att gå på stan och höra alla glada studenter är så himla härligt, man blir liksom smittad av all glädje. I år var det dags att fira älskade mannens dotter. Grattis Amanda till studenten!
Stolt far med dotter.
Det var verkligen fint väder, sol och härligt. Solen sken så jag kände det som jag hade en disktrasa på kroppen men sånt får man ta... Vi åt smörgåstårta och drack kaffe. Sedan var det dags för studenten att fortsätta fira med sina vänner.
Jag hittade ingen väska till klänningen jag ville ha på mig denna dag, så jag sydde mig en:
Kanske har jag snöat in lite väl på dessa mormors-rutor men jag gillar dem verkligen.
Må så gott!

3 kommentarer:

Camillas vita villa sa...

Hej!
Visst är det något speciellt med studenten.
Din väska är jättesnygg!!
Ha en bra dag!
Kram Camilla

Tazzen sa...

Vilken fin väska! Du är så himla kreativ. Finns inte det man vill ha, så får man göra det själv...
Kramisar Minette

Hammarsbacken sa...

Ja, visst är det härligt med studenten. Man är ju så stolt över de "små" liven... Men vilken ursöt väska du gjort. Tänk om man var så händig ändå! Kram Sonja.