torsdag 30 juni 2011

Ett nytt skåp

Det har verkligen varit högsommarvärme idag! Det är bara att passa på och njuta när det går! Trädgården har fått lite omtanke, jag har försökt rensa lite ogräs...
 Sedan vi flyttat in här i huset har jag behövt ett litet skåp på lilla toa här hemma. Vad gör man då? Jo, jag hittade en pytteliten bokhylla som vi byggde att ha under en säng i det förra huset. Den lilla bokhyllan har nu stått och skräpat. 
Den passade helt perfekt under handfatet i lilla toan! Jag tog helt enkelt och satte på lite panel och lite lister på framkant. Den fick sen en blompinne upptill i öppningen för att kunna hänga ett hänge där. En liten kökshandduk som jag hittat på loppis i lite kraftigare tyg med söt litet monogram passade perfekt!
 Nu känner jag mig helt nöjd och det blev så mycket finare på toa!
Må så gott i sommarvärmen!

2 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

snyyyygt...och påhittigt!

Kram

Camillas vita villa sa...

Hej!
Tänk vad man kan göra mycket om man bara har lite fantasi och kreativitet. Jättefint!
Kram Camilla