onsdag 22 juni 2011

Jag har hittat en!

Tänk hur det kan vara. Jag har letat, det känns som lång tid, efter en gammal hängare. Jag har kikat på Blocket, Tradera, jag har letat på diverse loppis när jag varit till någon spännande stad. Men jag har INTE varit inne i stan jag bor närmast... Varför? Jo, för jag trodde verkligen inte att det fanns några fler antikhandlare/loppisar. Men, tänk så fel jag hade!
Kära dottern och jag bestämde oss för att gå in på butiken med det spännande namnet Bobinen som ligger mitt i Örebro. Och där fanns hängaren, och alla andra saker som jag så gärna vill ha; jag har alltså fått en ny favoritbutik.
Nu kan jag känna mig riktigt nöjd!
Snart är midsommar här...
Må så gott!

4 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hur underbar är inte känslan när man till slut hittar det där man letat så länge efter?!? Oslagbart! =) Jättefin hängare.
Ha en härlig midsommarhelg!

kram Emma

Lotta sa...

Den var riktigt fin. Kul när man hittar sin favoritaffär, eller hur? Ha en fin midsommar Kram Lotta

Hammarsbacken sa...

Den som söker han finner... Charmig hängare!
Ha en bra fortsättning på midsommarhelgen.
Kram Sonja.

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vilken fin knoppbräda, visst är det roligt när man väl hittar det man söker. Jag har flera saker som jag är på jakt efter och precis som du vill jag ha en knoppbräda. Och jag har också hittat min, men inte fått hem den än. Berättar mer på bloggen.
Ha det så bra.
Camilla