fredag 17 juni 2011

Tillbaka!

Hoppas bara att det funkar nu med vårt internet nu. 
Riktigt kallt och regnigt har det blivit, men det är ju snart midsommar- så vad har man att vänta... Hmm, hoppas på bättre väder snart.
Smått pyssel blir klart lite då och då här hemma.
För en tid sen hittade jag en liten "låda" som min kära mamma hade målat, jag har länge använt den som frölåda. Jag ville fortsätta använda den, det var så vackra rosor på den men jag ville gärna få den vit. Lite huvudbry fick jag men bestämde mig för att försöka måla lådan vit men behålla blommorna.
 Hon hade till och med målat dit årtalet:
Så fin tyckte jag. Den var från början blå men det passade bättre med vit. Nu är den som jag vill ha den :)
Må så gott!

2 kommentarer:

Camillas vita villa sa...

Hej!
Den blev ju jättefin. Tänk vad lite färg kan göra.
Ha en skön lördagseftermiddag.
Kram Camilla

Edtiaflicka sa...

Tack Mariette! Jag blir galen!! Den e lämnad till elgiganten och de har inte hört av sig än!! Nu sticker jag till Åland en vecka så det får bli ett uppehåll iallafall... :) Hoppas du får en skön sommar!!

Kram